Jump to content

Jaktfelt Nordre Land 28.3.


f-groen

Recommended Posts

Hadde tenkt meg til Løvenskioldbanen den dagen, men etter å ha sett den løypa fikk jeg veldig lyst til å ta turen til Nordre Land :) Løypa så skikkelig utfordrende og variert ut, det er slikt som er moro!

 

Noen har har et stedsnavn jeg kan plotte inn på GPS'en for å komme i nærheten av skytebanen?

Link to comment
Share on other sites

hehe syns den hjort var veeeeldig streng ja, er det som det var i fjor så er det ei fin løype. mener det er ganske greit og finna dit,kjør mot dokka så er det vel skilta. vi kontrol målte feltløypa på bøverlund i går og bevern blir 63m. 68m på gaupa. 100m på ulven.. villsvinet kunne vi satt helt ut til kansje 220m, men den blir satt til 175. blir nok skillen nok slik den er nå. og vi blir nok bruken vital del som yttertreff så blir det ikke riktig så mye bom på skyttera håper jeg.

Link to comment
Share on other sites

hadde vært artig å skutt på hjorten på det holdet da det slettes ikke er umulig. man blir bare straffet veldig hardt om man gjør småfeil. gjør man alt riktig til det sitte selv om holdet er langt. ei slik løype vil jo favorisere støttende bekledning og stjernekikkert så det er vel mange som hadde tatt det ille opp kanskje

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...