Jump to content

Trenger tips til hard kikkert veske


Snoalta

Recommended Posts

Hei

Trenger tips til gode, harde kikkert vesker som tåler en støyt.

Det er j..... irriterende når man kjøper en kikkert til mange tusen kr også følger det med en kikkert veske som ikke er brukbar til noe annet enn som oppbevaringsveske når kikkerten er innomhus.

Jeg forventer at produsenter som swarovski, greier å lage en type kikkert veske for oss som faktisk bruker kikkerten til annet enn å kikke på naboen bak gardinene.(men det greier de ikke)

 

Så hvis det er noen som har tips til hvor jeg kan få tak i ordentlig kikkert veske, blir jeg veldig takknemlig. Har brukt en gammel kikkertveske fra 80 tallet i mange år, men denne er dessverre ødelagt nå.

Har en swarovski kikkert og vet at de lagde harde kikkertvesker i sin tid, men disse greier jeg ikke å finne hos importør lengere, og har sagt ifra til imp hva jeg mener om den saken.

Link to comment
Share on other sites

Det er fult mulig å få tak i skikkelig kikkertveske,finnes flere produsenter i Sverige mulig også i Norge.Dette er vesker som er laget i lær og er skikkelig stive og stabile,du må nok regne med å betale 1000-1500 kr men du har da ei veske som du knapt sliter ut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...