John H Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 N?eg kj? min CZ var den brukt og etter dette utroligt nydelige avtrekket og d? har den tydligvis vert hos "Doktoren" en tur. Vil n?ette denne tilbake i Production standard med tanke p??skioldbanen i Mai. Trenger da litt hjelp med og finne ut hva eg m??yttet ut til den tid. Hvilke deler er det som modifiseres n?avtrekket blir tatt? Er det sear og hammeren som m?y? Cracy-John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 sp?om du trenger ny avtrekker ogs?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted February 28, 2010 Author Share Posted February 28, 2010 Kj?deler for og f?t d?igere avtrekk enn hva eg har h? jo ikke akkurat fornuftigt men.. Tror eg g?for en Competition Hammer i stedet for standard i h?om at eg ikke havner helt tilbake til "f?". Cracy-John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 kommer an p?vordan jobben er gjort. en avtrekksjobb er ofte en kombinasjon av endring av inngrepsflatene p?ear og hane, klipping eller bytte av fj?r, og polering av alle andre deler som glir mot hverandre. dette kan inneb? glideflater i rammen... i tillegg har det hendt at folk som har gjort avtrekksjobber p?anfo/cz har byttet avtrekker, eller sveiset opp den originale, om de har fjernet DA-muligheten. en annen vanlig modifikasjon er installering av ettervandingsstopp i avtrekkeren. med andre ord er du n?til ?inne ut hvilke modifikasjoner som er gjort f?u vet hvordan den kan endres tilbake. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 forekommer meg at det kan bli billigere ?elge den du har til en feltskytter og s?j?deg en umodda en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted February 28, 2010 Author Share Posted February 28, 2010 Hassel Er litt redd for at du kan ha rett selv om eg ikke har lyst og inr? det.. evert Sitter og titter litt i regelverket og henger meg da opp i at det st?at det er akseptabelt og fjerne "burrs", g?ut fra at de mener grader. Visst eg n?ontakter b?maker og sp?va som er gjort med v?et, bytter aktuelle deler i avtrekker s??g komme meg unna med modifiserte innvendige glideflater s?enge dette ikke er annet enn polering? N?r det jo ikke sikkert at det er gjort noe med glideflatene, men visst. Polering av glideflater for og fjerne "burrs"..? Er eg langt ute no eller..? Cracy-John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 gradfjerning og polering er visstnok definert som to forskjellige ting, iflg folk som har mer peiling p?PSC-regelverket enn meg... men det kan hende jeg tar feil, det har skjedd f? i ytterste konsekvens kan dette bety at ramma di ikke er production-godkjent, om den er polert der avtreksstangen glir. ikke det at noen kommer til ?unne kjenne forskjell om du dytter inn en haug med umodifiserte deler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted February 28, 2010 Author Share Posted February 28, 2010 ikke det at noen kommer til ?unne kjenne forskjell om du dytter inn en haug med umodifiserte deler. H? med b?maker i morgen om han husker hva som er gjort med v?et. Tusen takk evert og Hassel! Tenk og ?egge dette utroligt deilige avtrekket.. Noen som vil bytte sin ur? CZ med min... Cracy-John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.