Jump to content

Jaktfelt BJFF (fylkesmesterskap)


Poacher

Recommended Posts

Idag gikk Fylkesmesterskapet av stabelen på banen til BJFF Myhrespiten/Hokksund.

 

Kort fortalt:

3x10 skuddstevne

3 hold på 200m

3 stående hold

Løypa var meget bra satt opp, med fine blinker. Den var ikke uoverkommelig. Var 4 eller 5 personer som hadde 150p innledene. Satte selv ny personlig rekord på 148. Slapp ut et skudd på stående Gaupe 50m :evil: som var helt unødvendig...

 

Finalen var Tiur (sittende) og Grevling (stående) 100m

 

Var en mann som fyllte alt sammen. Det er bare å Gratulere Ronny H. for meget god skyting. Dette står det respekt av. Når man ser på de som fulgte etter, så er det skyttere som vet å holde i skaftet.

 

Samtidig vil jeg si til BJFF... Godt gjennomført, ikke forandre på noe som helst til neste stevne :D

Resultater kommer på NJFF etterhvert regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

Svarte F..... :shock:

Når skal jeg begynne å følge med på det som skjer i vår lille verden. Jeg skulle ha vært der, men stevnet gikk meg hus forbi.... :(

 

Jaja. Gratulere til alle som deltok. Da slapp dere å ha undertegnede flyende i veien i alle fall..

Link to comment
Share on other sites

Vi satt vel ikke så langt fra hverandre i finalen tror jeg,men hvis du tenker deg om så vet du sikkert hvem jeg er.

Vi har vel drevet og skutt sammen de siste fem seks år. noen ganger slår jeg deg noen ganger slår du meg.

 

Trenger en elgbane kikkert en Leupold 4x12 eller en lett S og Bender vet du om noen ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...