Jump to content

Nytt forum for kortbeinte hunder


Ilatad

Recommended Posts

hihi, klarer ikke dy meg. er forumet for hundene eller eierne, har ikke sett så mange hunder som skriver på pc :lol:

egentlig er jeg litt misunnelig på dere hundeeiere. har prøvd men får ikke han pus til å jakte. skulle vel heller vært hundemenneske jeg .

Link to comment
Share on other sites

det var det da. stoler liksom ikke helt på hunder. har et minne om en hund som fløy på meg og bet meg en gang jeg var liten. tror det er derfor. kun et fåtall hunder jeg har møtt som jeg stolte helt på. får heller fortsette å trene katten. han sitter på kommando, før han får mat. og han kommer til meg på kommando , så litt kustus har jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke jeg forumeier da, men kan svare hva jeg mener.

Kammeret er en flott plass det, men hvis alle skal samles til kammeret så blir det fult og uoversiktlig.

Ett såpass begrenset forum som "kortbeinte hunder" er kjekt ettersom du får delt inn raser, jaktform, info etc

 

På kammeret blir jo alt om hund samlet under 2 forum og da blir det fort uoversiktlig.

 

Det er min mening da

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske sikker på at han som eier og har starta det forumet der ikke er medlem av Kammeret.no. At han da starter et forum for kortbeinte hunder må han da jaggu få lov til.

 

Som Ilatad sier; det er et snevert forum for særinteresser, og jeg tror det er mange her på kammeret som er medlem i flere forum uten at det går utover kvaliteten her inne.

 

Dachs er ikke opprettet som underforum på jakthundforumet ennå, men det var ikke basset heller før vi spurte pent. :wink:

 

Det forumet ser jeg overhodet ikke på som en konkurrent til Kammeret.no, om noen skulle frykte det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

carFun, hvem sier at støver er kortbeint hund? :roll: Det er etter ønske fra nye brukere at også langbeinte hunder er tatt med, og det synes jeg er hyggelig gjort av forumeieren. Forumet er helt nystarta, og det er helt normalt at man føler seg fram, og veien blir til litt som man går.

 

Og jeg skulle gjerne visst hvordan du kan vurdere seriøsiteten av han som har starta forumet. :?

 

Raymond; jeg har aldri før oppfatta deg som en person som kritiserer skrivefeil. :( Du får ta det opp med forumeieren da, jeg ser du har registrert deg og skrevet innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...