nitroxside Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Hei! Skulle montere på den nye leopaul kikkerten min i helga. Men basene som står på sitter så langt fra hverandre att koninga ut mot der objektivet sitter tar borti på ene siden, og reguleringa av forstørrelsen tar borti på andre siden. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe noe som passer. Eller kanskje noen har noe liggende til salgs...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.O.N Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Leupold har slike exstension rings som dem kaller det nettop for det problemet du har. Tror alle som selger Leupold har desse. Iallefall så hadde Børselars det sist jeg var der oppe. Fins sikkert flere som har tilsvarende også kanskje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Eg har hatt montert ein Leupold VXI 3-9x40 på Mausern min her tidligere, og på min kikkert, så var iallefall mellomrøret langt, lengre enn både Meopta og S&B kikkerten, så eg lurer litt på det der problemet ditt nitroxside. Sjå om eine basen din er av den typen som går utav senter. Mulig du har ein av basene som er snudd feil veg, sjå etter om du ka snu dei, sånn at det blir trangere innfestning. Eller det enklest av alt, post eit bilde av det, tatt med kikkertsiktet i bakgrunn av basene, så er eg ganske sikkert at me kan finne feilen ganske kjapt.. Et bilde er verdt meir enn 1000 ord, som ordtaket seier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts