Jump to content

Backrest


Maja

Recommended Posts

Nå er Panda`n snart på plass, frontresten er på plass så nå er det backresten. :D

Jeg har grubla siden VM om jeg skal ha skinn eller cordura så nå har jeg endelig gjort et valg - det blir cordura. Men hva annet må jeg tenke på , passe på eller huske på????

John, Pål Erik, Trond, Finn Ole??? Anyone?

Link to comment
Share on other sites

Se her ja :D Du er en engel (med skit på vingan :wink: )

Jada, Maja - Edgewood er et bra valg.

Men det jeg ville anbefale deg først er å ta en telefon (mail) til Jim Kelbly for å få avklart hvilke stokk du får på rifla - og hvilke bredde det er på "gliflaten" på bakstokken din - så kan du velge baksekk.

Som Trond er inne på så leveres disse baksekkene i flere utgaver.

Deriblant så er det forskjellig bredde mellom "ørene" på sekken - og den bredden reguleres ved at det er 1 "søm" - 2 "sømmer" - eller 3 "sømmer" mellom ørene på sekken - og dette bør være tilpasset bredden på bakstokken på din rifle.

Link to comment
Share on other sites

At baksekken skal passe stokkfasongen er en ting. At den også skal ha så tung sand som mulig er en annen...

 

Hvor kjøper man den tyngste sanda her til lands som er innenfor regelverket?

 

Er sandblåsersand godt nok? Jeg har ikke vært på Biltema å kjøpt sandblåsersand enda i håp om å få tak i enda tyngre sand til en vettug pris..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...