Jump to content

bytte kolbekappa på KKC-stokk?


kurt

Recommended Posts

er tidvis missfornøyd med KKC stokken jeg kjøpte til bruk på langholdsrifla,mest grunnet ei bakkappe som ofte blir ubehagelig under skyting. slikt skal ikke forekomme med kosekaliberet 6,5-55sm! lurer derfor på om det finnes alternativer der ute jeg kan bytte ut den originale med? har forhørt meg med forhandler,men ingen hjelp der. har så smått begynt og vurdere MCM A5 pga dette,men håper jo jeg slipper den Xtra kostnaden :( takker for svar :D

Link to comment
Share on other sites

Bruk denne linken:

http://www.limbsaver.com/2010/pdfs/temp ... plates.pdf

Finn deg en mal som passer kolben din best mulig. Husk å bruk riktig utskriftsformat,slik at målestokk blir riktig. Jeg kontrollmålte malene også.

 

Bestill riktig kappe her :

https://www.limbsaver.com/store/home.php?cat=266

 

Jeg bestilte til min Sauer herifra, og de ga kjempe service ! Kappa passet perfekt !!

Link to comment
Share on other sites

går sikkert å ordne slik at den blir høyere,men siden kolben da blir vesentlig mye lavere på skuldra,og mtp sikte/skytestiling,trenger ikke det være løsningen,vet ikke. trenger jo ikke lage problemer utav dette da.rifla er jo i utgangspunktet ei langholdsrifle,som jeg nå ønsker prøve på br.trenger ikke være avgjørende det med liggende skyting da,det vil nok hovedsakelig bli fra benk. sittende i benk er jo KKCn knall :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kkc-skjefte.

Jeg prøvde å gå inn på kammeret med et ønske om å få kjøpt en tervonen stokk,

men etter dårlig respons ente jeg opp med en kkc.

Jeg har nå fått den beddet og montert, men har ikke fått prøveskutt enda.da banen ikke åpner før i mai.

Jeg har noe spørsmål og håper noen kan dele de med meg.

 

Kan jeg bruke den til jaktfelt? Tenker da på Jegerklassen ,kaliber er 308 w.

Hvordan behandle stokken? Stokken suger inn skjefte olje,skal mye til før den mettes.

Er det noen som har adressen tlf eller E-mail til Kkc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...