Jump to content

Interesse for felleskjøp på KMW Pod-Lock til Harris to-fot?


Tetanus

Recommended Posts

Heisann!

 

Står på nippet til å bestille en KMW Pod-Lock fra over dammen.

6e1d1b56197e609a0bd29e472a07336b.jpg

http://www.bauerarms.com/page11.php?view=productPage&product=19&category=3

 

Siden frakten utgjør en relativt stor porsjon på en såpass liten ordre, så hadde det vært fordelaktig dersom flere kunne tenke seg å bestille samtidig. Hvis jeg bestiller 10 enheter, vil prisen være $23 pr enhet pluss en frakt på $20. $25, ca 140 norske, pr Pod-Lock inkl frakt eksludert norske avgifter og eventuell frakt innen Norge. Prisen i Norge er ca 286 kroner.

 

Noen som er interessert? Maks 10 påmeldte er grensen foreløpig grunnet vektbegrensning.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

Strammeskruen som sitter på Harrisen er såpass liten at det er vanskelig å stramme den skikkelig, spesielt med hansker eller votter på.

 

En Pod-Lock erstatter den lille skruen som sitter på med et skikkelig håndtak som er mye enklere å håndtere.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei

 

Mottok i dag pakken med 6stk POD-LOCK fra TNuts i dag.

De er montert og tilfredstiller mine behov 100%, så jeg kan ikke se noen grunn til og betale mere for disse.

 

Fortolling og Mva. kom på 175nkr. for 6stk. dvs. ca. 29 pr stk.

jeg har ikke oversikt over hva frakten kom på enda da jeg ikke har fått kontoutskrift enda.

Men frakt hit fra USA vil vel stort sett være tilnærmet lik uansett hvem man handler med der borte.

 

Men om noen ønsker og se på de her i Akershus er det bare og gi meg et signal, så blir vi enige om tid og sted for inspeksjon.

 

Mvh.

NM149

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...