Jump to content

Bushnell Yardage Pro 4-12x42 Laser Rangefinder


jotte

Recommended Posts

hei.

 

vurderer denne, trenger en lyssterk kikkert til postering på rådyr og villsvin, noen som har erfaring med denne kikkerten og er det noen som vil anbefale denne...? har fått tilbud på 5500 på en ny en.

usikker med tanke på 42mm åpning. Holder dette, er det god optikk (pris tatt i betrakning)?

 

ønsker så mange innspill som mulig, majoriteten seirer.

Link to comment
Share on other sites

det første jeg kan si deg er at du ikke får en zeiss elr svarovski men en helt ok kikkert

optikken er så som så har ikke prøvd den om kvelden men på en regntong dag å da ble jeg ikke styggbegeistret.

men lurer på om ikke burris sin er hakket bedre mener å ha sett det i en test en gang

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt en burris med ballisik plex retikkel.

Satte denne på en 22-250 og prøveskaut i forrige uke.Likte den så godt at jeg likegodt bestilte en til.Prøvde den på langholdsbanen ut til 500m og det var lett å få måling med laseren på en 40x40 stålplate,selv i 12 minusgrader.Det var bare å holde over etter strekene i siktet ut til 500m.Traff minste gongen lett på 500m gjentatte ganger .Den er på15x25 cm.Med laser i siktet er det nesten som å jukse :lol:8)

Jeg har handla gjennom e-bay og fått nye sikter hjem for rundt 4000kr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...