Jump to content

Erfaringer med OSK/Pistolbanen AS?


Goatboy

Recommended Posts

Noen som er medlem eller har vært der?

Hvordan er baneforholdene?

Klubben jeg skyter i har ikke innendørsbane, det betyr at jeg nøler litt med å dra på banen når det er så kaldt som det har vært den siste tiden.

Og ja, jeg vet at dette ikke er en klubb i ordets rette forstand, men jeg bor ikke langt unna, og det frister å kunne skyte alle pistolkalibre innendørs.

 

På den annen side ser hele greia rimelig tvilsom ut :roll: og hvis det stemmer at det er en viss konkursrytter som er involvert har vel pistolskyttere i Oslo brent seg på den typen steder før :|

 

Trenger derfor litt brukererfaringer hvis de finnes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er medlem, og joda, Herr WR står for driften.

 

En meget hyggelig klubb, dessverre ikke så mange aktive. Jeg ønsker alle som faktisk er aktive velkommen, slik at jeg slipper å dra alene på stevner til sommeren!

 

Eneste negative jeg har å si om klubben er at det er dyrt, men det ligger midt i Oslo Sentrum så og si, og man kan skyte alle kalibre innendørs.

 

Ikke noe problem med å anbefale klubben i det hele tatt, så lenge man har på minnet at dette ikke akkurat er noen utpreget konkurranseklubb. Banetilbudet er uansett ypperlig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...