Jump to content

Jegerens Gulesider!


Lynvingen

Recommended Posts

Hei jeg haddde veldig lyst til og lage ett eget forum en gang, men slått i fra meg siden tid er noe som ikke strekker til!

Da tenkte jeg at en av Trådene/emne skulle inneholde Informasjon om jaktlag/vall som er rundt i Norges rike. Tråden må ha vært delt opp først i Fylker så i komuner under fylkene og så Jakt lag med stedsnavn under komunene..

Dette kunne vært til veldig stor nytte for alle jaktlag som jaktet.

Ikke alltid like morro at jakthunden kommer inn på nabo terrenget uten og få informert jakt laget eller få god kjennelse om og gå inn på terrenget og få hentet ut hunden.

Eller for hvis man skal være så uheldig og skade skyte ett dyr som forsvinner over på andre sitt terreng hadde det vært flott og visst hvilket jakt kanal nabo laget hadde og kanskje tlf til jakt ledere, og andre jegere, Kanskje også hvilket GPS signal hundene har så de kan hjelpe og få inn Hunden til Nabo terrenget.(Også veldig behjelplig med og velge GPS signal på hunden slik at det ikke kræsjer med andre hunder på nabo terreng når man kjøper/velger det!)

Rett og slett en Slags gule sider for jegere i det Norske riket...

Syntes i dag at jegere/jaktlag har alt for lite info om de som jakter ved siden av seg.

Er ikke alltid lett og få tak i folk som vet alt dette om de forskjellige jaktlaga, siden Viltnemda selv kan være ute på jakt og uten dekning eller ikke har all informasjon tilgjenglig når ting haster litt.

Trur hvis man klarer og overbevise jegere om hvor nyttig slik oppslagsverk er kommer en hel masse nye medlemmer inn på forumet.

Jeg ønsker meg i allefall en Jegerens gulesider for dette! Gjør ikke dere?

Og min mening med at man skal være så hemmlighetsfulle mot nabo jakt lag er bare tull! virker som man har noe og skjule og ikke alt foregår helt lovlig

Hjelp hver andre, vær venner! Hva syntes dere?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...