Jump to content

Thomson Center


KrisCobra

Recommended Posts

Er det nokon her som har erfaring med rifler produsert av Thomson Center, spesielt Icon eller Venture?

 

Eg er på utkikk etter ei førstegongsrifle, og har funne ein del rimelege tilbud på pakkeløysningar med Thomson Center på Winge Våpen. Der har dei både pakkar med Icon og Venture, med ulike skikkersikter til. Då lurer eg på om noko har erfaringar med desse riflene, og om kva som er betydningsfylt ulikt mellom desse riflene når det gjeld jakt. Eg har tenk å bruke rifla til jakt på hovudsakeleg storvilt, men eventuelt også rev. Og har i utgangspunktet ikkje tenkt å gi so alt for mykje over 10 000 kr for rifle og skikertsikte.

 

Om nokon kunne sett på pakkeløysningane og gitt meg forslag på kva pakkar som er gode og rimelige hadde det vore flott. Ein finne pakkeløysningane ved å klikke seg inn på 'Våpen - Rifler', so 'Pakkeløsning - Rifler' i sidemenyen.

 

Om nokon meinar desse riflene, eller desse pakkeløysningane er dårleg eigna til storviltsjakt, tar eg gjerne imot betre alternativ.

 

På førehand, tusen takk for svar.

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg kjøpte en Icon Weathershield i 30-06 til hjortejakta i fjor. Våpenet er kjempebra. Avtrekket og presisjonen er super. Finish og tilpasning på våpenet er veldig bra. Magasinet av hardplast er jeg mindre fornøyd med, mitt magasin mater ikke alltid korrekt. Vurderer å sende det tilbake til Winge for reklamasjon. På mitt våpen sitter en Zeiss Classic 6x42. Pakkene fra Winge inkluderer kikkertsikter i forskjellig kvaliet. Zeiss Victory er jo toppvalg, men til en pris over det du ønsker å betale. Til storviltjakt kan alle sikta brukes. Våpenet kan jeg anbefale. Hilsen firefire.

Link to comment
Share on other sites

Takk for info.

 

Men er det nokre som har hatt nokon erfaring med den andre rifla, Venture, og om det er merkbar skilnad mellom dei. Eller om nokon som har peiling kan sjå ut i frå info om rifla, som frå LINK.

Skulle likt å vist om det er verdt å betale 2000 kr meir for Icon, eller om Venture er eit omlag like godt alternativ.

Finst også nokre anmeldesar på youtube, men eg har ikkje so mykje peiling sidan eg er nybegjyndar.

 

Takk på førehand for svar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Har en T/C Icon rifle med weathershield i 308win som min første og (foreløpig) eneste jaktrifle.

Har brukt mye tid på banen før jakta, og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd med både presisjonen og avtrekket (avtrekket er justert litt lettere).

Har hatt børsa ute i mye grisevær siden jeg kjøpte den i våres, og så langt ser det i alle fall ut som weathershield coatinga funker bra.

 

Startet sesongen med en Zeiss classic 2,5-10x50 på toppen, men når jeg nå nylig skulle investere noen flere kroner på utstyr, beholdt jeg rifla og kjøpte en Swaro z6i til å ha oppå :)

 

Har to kompiser som også er ferske jegere. De har kjøpt hver sin pakke med Venture rifle, og begge er fornøyde med den. Spesielt til den prisen.

 

Så lenger opp at noen nevnte noe om magasinene. Er generelt litt skeptisk til plastmagasiner, så jeg håper de kommer i metall etterhvert. Men foreløpig har jeg i alle fall ikke hatt noen problemer med dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...