Jump to content

Mauser planer


Joggen

Recommended Posts

Er links, men med skyting ei "vanlig" arvet Salong, så skyter jeg nesten like godt med ei vanlig høyre bygdt rifle. Bra!, kanskje jeg kan slutte med links rifler, å skyte med vanlige våpen da?. Nesten som om en i rulle stol skulle kunne gå igjen, he he. Men saken er den at siden jeg kanskje greier dette, så har jeg veldig lyst til å bygge om ei M59 kal 30.06 til et greitt Jaktvåpen, å lurer litt på råd om hva jeg kan gjøre da, åssen deler jeg må kjøpe/skaffe.

 

M59 er i god stand, tror ikke det er avfyrt så mange skuddene med den. Det er vel stortsett låskassen jeg kan bruke. Kan vel også bruke løpet, og siden det er inn med litt tykke varmint utgaver idag. Vel, har også lyst til å lage et lett og relativt kort våpen som jeg kan bruke i skogen. Avtrekket må vel også skiftes, det var lett, men jeg føler jeg drar og drar før det sier KLIKK/eller pang med skudd i.

 

Leser litt i div tråder her, og det er mange interessane mauser prosjekt her, og mange inne her med godt peiling og interesse for Mauser. Hadde vært årtig å fått noen råd hva jeg kan gjøre med denne M59 min.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...