Jump to content

Super 22 kikkert?


sexppc

Recommended Posts

Kjøpte meg ny kikkert til cz`n min. Kom over en BSA Sweet 22. Regna med at dette var no billig skrap, men den skulle som sagt stå på en 22 så pytt,pytt.

Ble ganske posetivt til kikkerten fort. Det er 3 forskjellige kulekomper til`n. For 36, 38 og 40gr kuler. Og disse stemmer bra. Enkelt å nullstille høyde og side er det også. Har kneppa opp til maks(150yard) og ned til null som er på 50 yard, og jaggu sitter kula riktig. Er et problem på billig kikkerter at de ikke er så bra på kneppa, så når du tar 15 opp og så 15 ned så er du ikke der du var. Skal bli moro å se om BSA`n holder seg like bra når den har blitt noen år gammel.

Kan så langt bare anbefale denne kikkerten!

Link to comment
Share on other sites

Så litt på den på villmarksmessa i lillestrøm. Mener å huske at den kosta 600 eller no uten montasje... Kjøpte en BSA Essencial 3-9x40 til 400 m/montasje som nå står på luftgeværet (diana) og den virker bra. Reagerte på prisen på midway når jeg så etter sweet'n. Får håpe XXL legger den ut på nettbutikken sin snart for de solgte den jo på villmarksmessa...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...