Jump to content

cz 75 b stainless


S&W Tactical

Recommended Posts

Les deg litt opp på forumet om dempere til håndvåpen, og spør om det du lurer etterpå. så skal vi hjelpe deg.

 

Må si jeg er litt skeptisk til hva du skal med en da... med yanke på at den andre tråden du nettop har startet er hvordan skaffe "taktisk" utstyr til pumpa di.

 

men søk lit på dempere og pistol med søkefunksjoine så skal du se det dukker opp både det ene og det andre. Å søke i google kan også gi mye informasjon.

Link to comment
Share on other sites

Det er vanskelig å få dem tilpasset pistolen mener du?

Nei, ikke vanskeligere enn med "alt" annet. Det jeg mente er at det er bare å ta med våpenet til en børsemaker, og betale for en demper av passende type + jobben for å dreie, evt. lage en overgang, så vips så har du en dempet CZ.

Men hva skal man egentlig med en dempet slik? Ulovlig jakt? Skyting uten hørselværn på banen? Husk at kula må under ca. 322m/sek før du har subsonic da, ellers vil du få et kraftig (og skadelig) smell samme hva.

Og skal du bruke det til unevnelige ting, så må man minne på at hylsene fortsatt kastes ut :lol:

 

Jeg tror den beste dealen for deg er å ringe sjappa hvor du kjøpte CZ'n og be om et godt tilbud på demper ferdig montert. Så får du sikkert en ok pris. Men vært obs på at det koster noen lapper da. Det er ikke som demper til luftvåpen akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Om du gjør litt mer research på egen hånd, (det er greit å spørre, men vis i alle fall at du har hatt litt innsats) så blir det enklere og mer fristende å svare på sånne spørsmål. Muligens en litt uheldig serie med spørsmål fra deg, som gjør at du fremstår som en Jallatass, Men dor all del, jeg har lydemper til pistol og rifle jeg, og opptil flere hagler med stash...

 

Skyter du i Ulvdalen?

Link to comment
Share on other sites

Men dor all del, jeg har lydemper til pistol og rifle jeg, og opptil flere hagler med stash...

Hassel, jeg tror jeg har sett deg i skauen. Det er deg med rifle med grønn/rød laser i tillegg til nattkikkert og avstandsmåler på rådyr rifla? Og med pistol i beltet, med surefire, dobbel laser og tritium sikter og 32 pluggers mag? :wink:

 

Jeg så deg på jakt, så jeg gravde meg ned jeg..... 8)

Link to comment
Share on other sites

det er det som er saken liksom,jeg har hatt mange timer foran dataen og i tlf med div levrandører og en del sier at det ikke finnes osv eller at det er vanskelig å få taki,så har blitt litt forvirret og da prøvde jeg her sånn for å se om jeg blei noe klokere men det er noen folk som er negative..Men virker som folk mener at jeg skal gjøre noe ulovelig eller noe sånt,men det er jeg så absolutt ikke ute etter,vil bare ha noe som ikke alle andre har,er ikke snakk om det er brukervennelig eller om det er behov for å ha det,men skille seg seg ut bare rett og slett...

Kan jo også være det at jeg har hvert litt for dårlig fomulert,men er ikke prat om å være bajas med pistoler,hagler osv,er jo en seriøs sport/hobby som vi alle her inne driver med,hører alltid med levrandører om utstyr til mine våpen før jeg poster noe på kammeret,er ikke alltid våpenbutikkene kan hjelpe meg,og da er det alltids noen som vet noe som ikke en annen gjør osv.

Link to comment
Share on other sites

Hva i alle dager skal du med laser på ei hagle, er mitt naturlige spørsmål

 

Jeg kan blant annet fortelle deg at i den grad jeg har skutt med laser (på en beretta 92) så var det mye mer praktisk å bruke siktene. Som en som sliter litt med rettskriving selv, (Jeg har ordliste som sjekker det jeg skriver på nettet blant annet) så vet jeg hvor viktig det er å gjøre seg forstått. Små ting kan missforståes veldig mye og veldig lett når man ikke snakker direkte med hverandre.

 

Om du kanskje ikke behersker engelsk så godt heller, så blir selvsagt mulighetene til å bruke nettet en god del mindre.

 

Det beste stedet for å se etter hagle utstyr i Norge er Midway.no og vil du ha lyddemper på cz'n tror jeg du må skaffe deg et lengere løp, (Kanksje schou har) og en lyddemper, for å så få en børsemaker til å tilpasse og montere.

 

Lurer fortsatt på om du skyter i ulvdalen jeg da ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...