Jump to content

Laveste 1" ringer til 11mm spor?


Apelars!

Recommended Posts

Hvilke er lavest?

De skal på en .22 krico 302 al med 11 mm spor. Kikkerten er en Lepold VariI rimfire 2-7x32.

 

Orginale Cz ringer ser høye ut

Leopold rimfire ser bedre ut

Redfield sine er de laveste jeg finner, men de er til 3/8 spor, kan disse files til å passe 11mm?

 

Hva med picatinnyskinne til 11mm spor og QRW ringer? Det må da bygge unødig mye i høyden til en så liten og søt kikare?

Er det eventuellt mulig å frese noe lavt og sexy noe med utganspunkt i noe ferdikjøpt?

Link to comment
Share on other sites

Sportmatch har en del lave ringer. Har sånne i 3/8", og de virker stabile i alle fall. Føles i alle fall som stål de jeg har, men vet faktisk ikke om det er det eller aluminium. Ble kjøpt som midlertidig montasje i leting på bedre kikkert, men har da blitt stående sånn...

 

http://www.sportsmatch-uk.com/

 

Beco trading selger i alle fall her på berget. Der jeg kjøpte mine.

 

EDIT:

Trolig det laveste du kommer:

image?saleitemid=355334

http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=355334

Link to comment
Share on other sites

Mener du disse: AUFKIPPMONTAGEN für PSG-Schiessen mit Polyform-Klemmhebel?

Passer de til 11mm dovetail?

 

Videre står det: Diese zweiteilige Aufkippmontage mit praktischen Polyform-Klemmhebeln wurde entwickelt,

um ohne Hilfsmittel einen festen und sicheren Sitz auf Weaver- bzw. Picatinny-Prismen zu gewährleisten.

Es ist außerdem möglich, die gewünschte Endstellung der Hebel durch zwanzig verschiedene Wahlmöglichkeiten zu bestimmen. Eine Parallelstellung der Hebel ist in jeder Lage möglich.

Skulle fulgt med mer i tysktimene på ungdomskolen med erverdig Frøken Klever (RIP).... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Mener du disse: AUFKIPPMONTAGEN für PSG-Schiessen mit Polyform-Klemmhebel?

Passer de til 11mm dovetail?

 

zweiteilige Aufkippmontage mit praktischen Polyform-Klemmhebeln.

Skulle fulgt med mer i tysktimene på ungdomskolen med erverdig Frøken Klever (RIP).... :roll:

 

Stemmer det, og de øverst på siden (uten hurtiglås). Disse er til Pic-skinne. Når det gjelder Dovetail, se på side 42 og utover. Ring Ragnar Hansen eller J&F så tror jeg du får et mer eksakt svar.

I tysk så stiller vi i samme klasse. Ordboka ligger som regel like i nærheten :oops:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...