Jump to content

Ruger new waquero, 5.5" løp 45LC i polert SS


Hedmarkingen

Recommended Posts

:P har jeg ikke skrevet før at man helst bør ønske seg våpen som er man faktisk vet finnes i kongeriket...?

 

Du kan også prøve å kontakte Sarpsborg våpen, eller begynne å se etter brukt. Et annet tips er å lege ut en annonse på SWS forumet.

 

Det er litt forskjellig i fra hvem jeg snakker med, noen kommer i "neste sending", noen sier at den kommer "utpå nyåret"..

Har hørt med børselars og ett par til som er innenfor rimelig kjøreavstand.

Link to comment
Share on other sites

Det er nå Våpen Søilen som er offisiell importør på Ruger, så jeg tror nok Børselars og antagelig også Sarpsborg Våpen får sine derifra. Har selv bestillt noen Rugere og de har kommet som bestillt, til lokal forhandler, fra Søilen. Det tar den tiden det tar og som regel lenger en forespeilet, men til meg har det i hvertfall kommet hva som ble bestillt.

Link to comment
Share on other sites

Det er nå Våpen Søilen som er offisiell importør på Ruger, så jeg tror nok Børselars og antagelig også Sarpsborg Våpen får sine derifra. Har selv bestillt noen Rugere og de har kommet som bestillt, til lokal forhandler, fra Søilen. Det tar den tiden det tar og som regel lenger en forespeilet, men til meg har det i hvertfall kommet hva som ble bestillt.

 

må nok bare være tålmodig da.. Neimen ikke lett til tider.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...