Razorback Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Hvem er egentlig hovedimportør av CZ til Norge og kan få tak i det meste av tillegg til de...? Har både Shadow, 75B og 122 sport(som det ser ut til å være hakka umulig å finne noen ting til overhodet... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doppelganger Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Schou. Men hva de skaffer, eller ikke, vites ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorback Posted October 23, 2009 Author Share Posted October 23, 2009 Schou. Men hva de skaffer, eller ikke, vites ikke. Trodde de bare drev som grossist nå jeg....? Ellers var jeg forbi Steinvaag(etter stengetid selvsagt), stod noe Schou skilt hos de så jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doppelganger Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Schou er ren grossist ja, men ikke desto mindre norsk hovedimportør av CZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klatrechris Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 er bare å ringe til schou våpen. de er meget behjelpelige der. så sender dem tingene til din nærmeste schoupartner ved ett eventuelt kjøp/bestilling. var oppe å tittet på en PX4 i sommer som jeg siklet på. meget hyggelige og fikk også sammenlignet med ett par CZ'er også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts