Purdey Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 Teamet mitt i London har kommet over et nytt historisk interesant våpen, I desmeber så selger vi våpnet til en av safariindustriens mest anerkjente profesjonelle jegere, Udødeligjort i filmen Mitt Afrika med Robert Redford i rollen som Denys Finch Hatton. D.F.H. hadde en Dobbeltrifle fra Charles Lancaster som nå har kommet til overflaten. Det kommer mer info senere og jeg skal få lagt ut det når det kommer. Den lå til framvisning nå under septembersalget og jeg hadde gleden og og se og håntere den. Veldig kult. http://www.holtandcompany.co.uk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mullins Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 Oh boy, det var rifle med historie, og det er fint at de tas vare på, hva tror du utropsprisen vil ligge på ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts