pejo Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 (edited) Noen som har en Dummy til denne patronen å avse? Har prosjekt på gang og trenger litt testing. (Endret tittel) Edited September 22, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Patron Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Automag var vel i 357, 41 og 44. Husker ikke noen i 45 i farten, eller... 45 Win mag, derimot er en kjennt sak. Prøver å få tak i hylser til siste selv, men US leverandør hadde ikke, så da blir det på vent. Du kan sikkert sette deg på samme bestillingen som meg hos Hjemmelading, men du må nok ta 100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunderbrd Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Hva legger du i "dummy"? Tom hylse uten tennhette, kun med kule? Isåfall kan det sendes i posten. Så da kan du ta kontakt på pm så sender jeg deg en slik. Mulig jeg har en del hylser også, riktig nok brukte... Mulig C.Patron er interessert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts