Jump to content

Edit!


Rino Hals

Recommended Posts

Flotte greier Rino. Dette ser jo veldig bra ut. Har hun blitt inspiret av turene dine :D.

 

Flink var hun til å skyte også :D. Morro dette, håper hun fortsetter i samme sporet fremover også. er ikke noe bedre enn en familie tur på jakt.

 

Har også ei i startfasen her hjemme, men desverre ser jaktlysten laber ut, men skyte interessen er der. Så kanskje det kommer etterhvert.

 

Syntes hun det var morro? Og det fristet til gjentagelse?

Link to comment
Share on other sites

Moro å sjå på :D .

Fikk kona til å ta jegerprøven i vinter. Og det var moro å sjå på da ho skaut. God liggestilling, og hold støtt. Fin samling fra fyrste serie, og ingen problem med oppskytinga. Var ein del av dei garva jegrane som såg langt etter ho då ho forlot standplass.

Link to comment
Share on other sites

Meget bra skyting Tonje.

Det er skikkelig artig å se jenter som virkelig klemmer til på skytebanen.

Svært mange av gutta sliter med å treffe innefemeren på elgbanen, dette står det respekt av, absolutt.

Det er iallefall ingen fare å ta med Tonje på jakt, pass bare på at hun ikke skyter hele elgkvoten alene :wink:

 

Neste Afrikatur blir vel Tonje med som jeger tenker jeg.

Min sambo har blitt bitt av basillen, lykke til videre med skytingen regner med at du blir bitt av basillen også :D

 

mvh

 

Hallgeir

gammel jeger og skytter

Link to comment
Share on other sites

Kjempe morro Rino

Må vel samtidig skryte litt av ØKH som tok jegerprøven tidlig i høst.

Her er fra første gang hun var på skytebanen.

Sittende 100m (uten anlegg) med 30-06

1252181211_resized.jpg?width=960&height=640

 

Tror ikke julenissen har råd til langpakke til ØKH, men vi må vel finne en løsning allikevel ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjempeartig å se Rino - kjenner meg igjen fra dengang jeg begynte å snuse på skytingen :)

 

Tonje har skikkelig talent; derom hersker ingen tvil. For det er jaggu langt mellom de som ligger og skyter storviltprøven på 100 meteren som klarer å gjenta den prestasjonen hun gjør på 200 meter.

 

Så Rino; nå er det bare å åpne pengetaska og kle henne opp til fullverdig jeger og skytter :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...