uselessdwarf Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Vurderer å kjøpe meg en Remington 223 primært til toppjakt. Noen som enkelt kan forklare meg forskjellen mellom 2 to nevnte modellene og evt gi anbefalinger? Har var vært inne og lest på Remingtons egne sider uten å bli særlig klokere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malle Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Jeg har en Varmint i .223 som jeg har moddet litt og er veldig fornøyd med etter litt frustrasjon (http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=11266), men til toppjakt ville jeg ha valgt en standard SPS pga vekten. Varminten har tung og lang pipe og er ikke et naturlig førstevalg hvis du skal gå langt. Skulle jeg ha kjøpt en med tiung pipe, men som samtidig ikke var for tung, så ville jeg ha kjøpt en SPS tactical. Denne har også en riflestigning som stabiliserer tyngre kuler (Varmint 1:12 og tactical 1:9). Hvis du kan leve med trekantet løp og munningsbrems, så kan kanskje Remington 700 VTR være et alternativ? Lykke til med valget av børse ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts