Jump to content

Tenker høyt her


ElgjaktensKiri

Recommended Posts

Er så lei av å støvsuge hundehår nå. Bikkja røyter jo noe så INN I HUNDEN;) Så jeg tenker HØYT----burde hun bli en utehund? Men vil hun mistrives alene i hundegården? Burde man ha to hunder hvis de skal være ute? Har som dere ser på siste emne fra meg, lyst å bygge større hundegård med plass til to hunder.Så kan man i hvertfall låne en hund av og til for selskaps skyld..

Kan dere lufte tankene deres om dette emnet.....?

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har studert bikjka en del nå de siste dagene. Har hundegården utfor stua så vi ser henne godt. hun går og går, fram og tilbake i hundegården, og det virker som om ho ikke roer seg helt? I hvertfall kan det ta TID før hun legger seg ned. Men så har vi også sett henne i samvær med andre i hundegården, og da er det selvsagt mye lek i begynnelsen, men da syns hun faktisk det er okey å sove i hundegården på natta også.. En helt annen "ro" når hun har andre hunder sammen med seg..

Så jeg er rett og slett usikker på om hun trives i hundegården alene?.....Vel, kan jo heller ikke kreve at dere skal svare meg på det, for dere kan jo ikke se bikkja...

MEN det er kanskje bare å la henne være jevnt og trutt i hundegården hver dag?... Være mye sammen rundt hundegården, inni den osv, så kan det kanskje hende at hun slår seg til ro etter hvert? Eller finnes det en annen måte å gjøre det hele på?

ER VELDIG ÅPEN FOR EN PRAT PÅ DETTE OMRÅDET! Syns det er greit å høre på folk som har litt erfaring;)

 

Haha! Ja ulla ligger faktisk i poser inni et skap;) Har så absolutt tenkt å få laget noe ut av den pelsen. Tenkte faktisk på å få strikka ei lue til mannen, eller lage et sitteunderlag? ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...