kim81 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Hallo! Skal kjøpe ny hagle nå...men er ikke sikker på hvilken. Valget står mellom en beretta silver pigeon O/U, eller en benelli comfort tech semiautomat. Eneste sikkert er at det blir en av disse to!-blitt anbefalt disse av svogeren min som er forhandler og har jaktet i mange år! Intressert i å høre folkets meninger eller erfaringer om disse to haglene! Skal legges til at dette blir min første hagle....tok jegerprøven i år Er forøvrig 1.90 høy med tanke på at hagla skal passe... takker for innspill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl-gustav12 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Det er jo ett enkelt valg, du trenger jo bare å velge om du vil ha o/u eller halvauto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimner Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Tror vel du blir godt fornøyd uansett hva du velger av de to. Slå mynt og kron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Tja, er selv 1.91.. og skulle kjøpe min første hagle for det som begynner å bli noen år siden. Da var valget enkelt for min del. Dro til jakt og friluft. De tok mål av meg, og vips, så ble det beretta 686 aldri angret et sekund! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts