Jump to content

Søker skomaker som er god på jaktstøvler


Kenrin

Recommended Posts

Vel no som jakten starter om nokre timer tenkte eg at det kanskje var på tide få sendt Lundhags Hunterene mine til ein dyktig skomaker som veit korleis ein skal fikse saummene og kanskje andre ting han event. finner av mangler på støvlene mine.

Jada berre ta da heilt roligt eg har kjøpt meg nye støvler, men eg har eit veldigt godt forhold til desse støvlene så eg vil gjerne få "shine" dei opp at hvis muligt.

Så navn og adresse til skomakere som dere veit er dyktige på jaktstøvler mottas med takknemlighet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt Lundhags til å såle om støvler to ganger.

Hvis jeg måtte sende fra meg støvler for reparasjon (ikke har en skomaker lokalt - og ikke hadde verktøy selv), ville jeg nok sendt dem til Järpen. Så langt jeg vet lager de fremdeles støvlene i Järpen, og har både folk og deler.

 

Tore

Link to comment
Share on other sites

Skomakaren reparerar den doble saumen nederst på utsida og innsida. Etter tre til fire gonger må eg kassera bra Lundhagsstøvlar. Skobussen kjem innom her nokre gonger i året og skal ha kr 250 for arbeidet som er gjort på ti minutttar.

I går kveld sydde eg sjølv for hand saumane bak ved hælen. Ingo, den Svarte Ferrarien av ein elghund, logra med halen og venta spent: "Er me klar?"

Døra i våpenskapet lagar lydar medan eg gjer klart alt til første vekevakta av ettersøk jakt og påkøyrsle. Ingo stangar i kjøkkendøra og pistrar: "Du dreg ikkje utan meg, din frekke fant!"

 

Ved fleire høve har eg vore inne på finn.no og leitt etter ei skomakarmaskin.

Lundhagsstøvlane er for gode til å kasta og det arbeidet mannen på skobusssen gjer er dårleg.

Til opplysning så står det alltid to par Lundhags klar til bruk når eit par kviler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har symaskin, men bruker å sette inn sømmen som fester lær til cellegummi med "søm lim" eller Liquisole. Dette gjør sømmen vanntett men ikke minst gjør at sømmen ikke slites like raskt som uten "lim". Ellers så roterer jeg på ca 5 par Lundhags.

 

Tore

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

her er svaret eg fekk frå Lundhags:

 

 

Hej

Du kan naturligtvis alltid skicka kängorna till oss för reparation, men jag tycker att du först ska höra med Nordic Outdoor

som är importör i Norge. De har en skomakare som de anlitar. Ring och hör med dem på 648 38 900.

Kan de inte fixa det så skicka dem till oss.

 

Med vänlig hälsning

IngaLill

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...