billingsley Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hei! Søkt litt på forumet etter svar om wild dog stocker, som kan bli bestilt til bl.a. Howa, Weatherby og Remington. Har funnet en tråd, men ingen svar eller oplysninger såvidt jeg kunne se. Mitt spørsmål er enkelt og greit, er det noen som har erfaringer/meninger om disse stockene? synes de var litt interessante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rotteræser Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 hallo, var også ute etter slik stock til howa, eller lignanes.. (som man kan justere høye og lengde på) så om du finner slik, kunne du ha sendt pm elns ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billingsley Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Hehe, kan jeg godt:) Jeg fant ut at de sender fra tyskland eller england, så du kan besøke hjemmesiden på: www.wilddog.com.au Så jeg bestiller evt. herfra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rotteræser Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Okey, leverer norske forhandle slike stokker ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts