jeger83 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Var innom Felleskjøpet i går å kjøpte meg et par "Muckboot Avon Camo" støvler (høyt skaft). Planen er å bruke de til posteringsjakt når det regner og kanskje også til isfiske, noen som har erfaringer med disse støvlene? Spesifikasjonen på de var bra, så gjenstår det bare å se om de lever opp til forventningene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enfieldno4 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hvis det er de støvlene med neoprenfor, så er de varme, gode å gå i, og når fotlukta først har satt seg i neoprenen, så sitter den godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stkl Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Har hatt 2 par med Muck boots Avon og dei kan anbefalast !! E dei beste støvlane til smyg jakt som eg har prøvd. Stkl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hehe. Akkurat samme jeg har kommet fram til. Mine er på 3de sesonen iår, og jeg kommer mest sannsynig til å kjøpe meg ett par nye. Ikke fordi de er ødelagt eller utslitt, men fordi jeg vil ha nye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortens Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Eg synest mine bråker når eg går i vått gress. men det er min mening ellers er dei gode, varmer godt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 nå er det jo ikke lyden av noen som går som støkker dyra, det er "subbe" lyder de reagerer på, sammen med værdrag/lukt selvsagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ko-stens Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Kjøpte meg et par Muck Boot Derwent, høy modell, fra Trumf her om dagen. Billig, 650 inkl frakt. Hvordan er de da mon tro? Sitter som om de skulle vært konstruert til akkurat meg, og det virker i hvertfall lovende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts