Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Er det noen som vet hvordan en låser kanalene på denne jaktradioen ?? Haster litt....Mvh. Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John A Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 F + LOCK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 ifølge en tegning jeg så på nettet skal du trykke på knappen nederst til venstre "F" og deretter knappen nest nederst til venstre "rpt" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 ok, Takk.Jeg har hatt den til service, og skiftet en del, og etterpå så står alle kanalene på samme frekvens uten at jeg fikk til å låse dem...Men har noen alle de forskjellige kanalene ? jakt, sank osv ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Og når jeg stiller inn en kanal på en viss frekvens, da "følger" den frekvensen på alle kanaler..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 http://www.smartprodukter.com/radio-frekvenser.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 ok, takk. Men jeg klarer ikke å låse frekvensen ved å gjøre som foreskrevet. Så det er mulig den er ødelagt. Er det noen som vet hvem som kan reparere radioen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako_35 Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 HEi Tommy. www.permo.no er firma som kan reparere slike radioer, men om jeg var deg, så bruk ikke mere penger på den radioen, kjøp deg en ny radio. Du kan kjøpe hos dem, du har lov til å kjøpe men ikke bruke! De har greie priser på V170 evt VX180. Sako_35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 ok. Har gjort d...kjøpte Icom fra jakt og friluft for 1700,-, men tenkte å ha denne som backup.....men hvis rep. blir høy, så blir det ikke gjort nei... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Den kan både sende og motta , men kan ikke låse frekvenser og kanaler, så det kan kanskje være en bagatell.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Her finner du kanskje noe http://www.radioamateur.eu/schemi/FT23R_user.pdf http://www.radioamateur.eu/schemi/FT23R_service.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Tikka Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Takk takk, men det virker ikke likevel, vil ikke låse kanalene selv om jeg følger oppskriften....uff, det passer dårlig nå ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts