Jump to content

Problem ved lading- løyst


vest

Recommended Posts

Vil fortelje om eit problem som er lite diskutert,men ikkje mindre viktig av den grunn.

 

Eg har drive med heimelading i over 7 år. Har aldri lada mykje max 200 patroner i året, oftast mindre. Eg driv ikkje med baneskyting. Har brukt og eig fleire ulike dier. Etter kvart har eg opplevd at det har blitt tyngre å få ned sluttstykket på ferdige patroner og pressa tomshylser eg har prøvd. Har alltid brukt heilpressing. Dette har ikkje vore noko stort problem og presisjonen har vore like bra. Dette gjeld rifla mi 308win kjøpt i 1991.. Prøvde ulike instillingar på dia,men det hjalp ikkje , mistenkte feil hylseholdar sidan eg har bytt litt det,men prøvde dei andre utan hell. I fjor seinhausten så vart det på slutten av jakta då det var ein del minusgrader porblem å få ned hevarmen på ein del patroner i det heile . Lurte nesten på om kulda var årsaken,men fekk det ikkje heilt til å stemme. Tenkte ikkje så mykje meir over det sidan eg klarte meg. Også ein kamerat av meg som eg lada til har opplevd problem med å få ned hevarmen,men han har min gamle BRNO som jo er kjent for treg mekanisme.

 

Har og fått meg ein rifle i 30-06 ,men der hadde eg ikkje samme problemet sjølv ved bruk av samme hylseholdar.

 

Samtidig har det lege i bakhovudet om kammeret kanskje begynte å bli trangt pga skitt, kruttrestar osv.

Då eg no i år prøvde med fabrikkpatroner i 308'en så gjekk jammen dei tregt og.

Dermed bestemte eg meg for å pusse kammeret grundigt både framme og bak.

Og det hjalp faktisk :D !!

 

Me blir jo stadig tuta øyrene full av kor viktig det er med løpspuss, skal for øvrig innrømme at det er ikkje det eg likar best. Men kammeret blir det sjelden snakka om. Det er heller ikkje den plassen der driten er lettast å sjå heller.Og dei aller fleste pussesett blir jo ikkje levert med utstyr spesiellt for kammerpuss. Eg brukte for øvrig ein tannbørste . Det er jo bedre enn ingen ting,men kva slags utstyr er det til slik puss?

 

Konklusjonen blir; puss ikkje berre løpet,men også kammeret grundig. Spesiellt viss du har ei litt eldre rifle. Eg har spurt einkelte kva problemet kunne vera, også børsemakarar,men INGEN nemnte at dette kunne var årsaken.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ett fint triks i militæret når jeg måtte pusse mp5'n min..

Da kjørte jeg bare hele greia inn i oppvaskmaskina.(steam)

kjørte den på kasserolleprogramet (hehe) og den vips. Den hadde aldri vært så rein.

men veldig viktig å tørke godt etterpå og ikke minst olje inn alt på nytt! hvis ikke så kan man få seg

en liten overraskelse etterpå :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...