Jump to content

Nikon Kikkert


SnikJeger

Recommended Posts

Ja, så var det snart tid for jakt igjen :D

 

Eg har sett litt på kikkersikter, og ja eg veit kva som er sagt å vere bra, og har sjølvsagt veldig lyst å kunne bestille meg ein 6-24x70 ziess, men eg trur ikkje det skjer i år.. Eg har sjølv nytta Nikon ATB 8,5x56 handkikkert i ca 2 år, og er veldig godt fornøyd med denne kikkerten. Eg veit rett og slett ikkje om Zeiss sin kikkert er 10.000,- kr betre en Nikon, men?? Uansett så har eg sett litt på Nikon MCE 2,5-10x56 m/ lys som ein finner på XXL. Er det nokon som veit om det er forstørrande retikkel på denne, og om man kan skrue lyset langt nok ned. Det har vel vore problemet på mellom-pris kikkertane, og dersom ein ikkje kan skue ned lyset langt nok, så virkar det vel ikkje slik som det er tenkt. Om nokon har erfaring med dette siktet, så er det berre å gje beskjed. Eg treng ikkje info om alle andre sikter, heller ikkje at eg heller bør kjøpe andre sikter... Det er dette eg vil ha informasjon om!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nettopp kjøpt en slik 2,5-10x56 m/lys og skutt inn børsa. Lysstyrken trenger du ikke bekymre deg over. På laveste nivå er lyset knapt synlig i dagslys, og på høyeste nivå passe i dagslys(synes jeg) Å så kan du velge mellom rød og grønn. Har ikke prøvd den på jakt, men det skal jeg til helga :D

Link to comment
Share on other sites

I mangel på tilbakemeldingar på forumet, så tok eg likesågodt å bestilte inn eit Nikon Monarch E 2,5-10x56 m/lys. Prisen er etter mitt syn smått utrulig, 4990,- Så var det å sjekke om det var bra eller ikkje. Isolert sett, så var siktet bra det. Slipp inn mykje lys, og er ganske genial med at ein kan endre "dott" fargen mellom rød og grønn. Eg testa ganske mykje i helga, og testa den mot zeiss : 6-24x72, 3-12x56, 2,5-10x50 og kahles 2,5-10x50. Ut fra dei enkelte sikta så er det vel ikkje tvil om kven av desse som DESIDERT var det beste siktet :) Poenget med testen var å sjekke om siktet kunne vere bedre en dei 2 2,5-10x50 sikta, og konklusjonen er klinkande klar. Nikon er IKKJE i same kategori som desse sikta som vi testa mot. Nikon siktet greier ikkje å gje skarpe bilde, men det største problemet er rett og slett at ein får "tunnell-syn" Med det så meinar eg at det ser ut som ein ser inn i ein tørkepapirrull. Det virkar som ein ser veggane i kikkerten heile vegen fram, og det er det som er det aller største minuset. Med dei andre kikkertane så virkar det berre som kikkerten er 2 cm frå der du kikar inn, til utgangen av siktet, men på Nikonen så ser ein liksom veggen heile vegen fram til opninga. Dotten i siktet er svært god, og det fungerar også godt under skumring, men som sagt så opplevast det som du ikkje ser stor nok opning, og ein har også større problemer med å "finne" byttet. Prisen tatt i betraktning, så er siktet bra, men eg byter ikkje ut kahlesen min med dette. Eg trur det einaste eg kan gjere etter testen blir å bestille meg ein zeiss 3-12x56, sjølv om nokon meinar at "svaraen" skal vere bedre......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...