Jump to content

185 gr/220grTONHEIM


KOJACK

Recommended Posts

Skal teste ut Tonheim kuler i min 9,3.

Alternativet er N120 eller N140. Ladedata med 140 kruttet til 220 graineren er ikke noe prob.

Men leser i div tester av 185gr kula at den kommer opp i ca 900 m/s. Har leitet etter ladedata men finner det ikke.

Kan noen hjelpe ? Eller bør jeg kjøpe feks. N135 ?

Link to comment
Share on other sites

Eg vil tru N135 òg er i seinaste laget om målet er maks fart. Eg prøvde 185gr for eit par år sidan, og endte opp med 58grs Norma 200 og snaue 870 m/s. Eg gjorde ikkje veldig grundige testar, men bruka det eg hadde for handa: Norma 11 og 200. Med 11 kom eg ikkje over 850 m/s før hylsa vart for full, og det kan godt hende eg kunne tynt ut meir fart med 200, men eg var nøgd med det eg fekk. Det er vel på sin plass å nemne at dette er ladningar som er OK i mi børse, start lågare i di!!!

 

Det eg ikkje var nøgd med var presisjonen. Ingen av ladningane eg prøvde med desse to kruta gikk betre enn 40mm - greitt nok til elg, men langt frå den toppresisjonen ryktet ville ha det til. Funksjonen var derimot upåklageleg på dei to elgane eg skaut med desse kulene. Den eg fann igjen i ein velvaksen okse gikk inn litt høgt i eine bogen og sat mot skinnet på andre sida med restvekt 101 % (!). (Det var igjen litt elg under ein av flikane)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...