Jump to content

Øyekatarr?


Münsterjeger

Recommended Posts

Har en hund som væsker mye ut av det ene øyet, og er rød på øyeeplet.

HAr bestilt time hos dyrlege, men jeg er av den oppfatning at min dyrlege er pengesugen.

 

Er det fornuftig å ta turen og betale 500,- + for dette, eller er dette noe som går over av seg selv, og dyrlegen ikke kan gjøre noe med. Ny på dette, men jeg har lært at; Er det tvil, så er det ikke tvil.

Link to comment
Share on other sites

Har uttrykt det i flere tråder før i uka, at jeg aldri i verden drøyer med å reise til veterinæren.

Likere å koste på de kronene, enn å f.eks få en kronisk skade - som ikke bare går ut over hunden selv, men også dens bruksegenskaper.

 

Hva slags type væske er det?

Noen hevelser?

 

Støveren her kjørte en kvist på øyet, det værka og var rødt, ripa opp øyet og det ble grundig undersøkt hos veterinæren. endte med både dråper og krem som måtte påføres 3 ganger daglig, samt at dem ville ha henne inn på kontroll.

Jeg ble i hvertfall informert om at det var viktig å følge kremen fult ut, fordi sår på øyet er en kanal for bakterier og dermed fare for å få betennelse. Og det er enda værre...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...