Jump to content

Gåsejakt i Oslo?


slemmo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ja.....det var tydeligvis ingen som har hørt om noe sånt, så da utvider jeg søkekriteriene litt til å gjelde all slags småviltjakt, hvilke muligheter finnes?....ønsker fortrinnsvis ikke å reise fryktelig langt avgårde for å få jaktet litt.....ender, duer, kråker.....alt av interesse!....men aller helst noe spiselig da.

Link to comment
Share on other sites

Ja.....det var tydeligvis ingen som har hørt om noe sånt, så da utvider jeg søkekriteriene litt til å gjelde all slags småviltjakt, hvilke muligheter finnes?....ønsker fortrinnsvis ikke å reise fryktelig langt avgårde for å få jaktet litt.....ender, duer, kråker.....alt av interesse!....men aller helst noe spiselig da.

 

Jeg er i samme situasjon. Løvenskiold tilbyr småviltjakt i Nordmarka, se www.lovenskiold.no. Jeg har sendt mail dit, men har ennå ikke fått svar på priser, jaktbart vilt osv. Ellers er det som folk sier å skaffe seg noen venner med tilgang på åker så man kan skyte litt duer :-) Solemskogen JFF (i Oslo) har også et terreng i Maridalen, tror det er mulig å kjøpe døgnkort der. Se www.solemskogen.org.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...