Jump to content

Registrering av gamle hagler.


Doten

Recommended Posts

Jeg ser nå at man kan få registrere eldre hagler gratis . Og at disse ikke skal telle i den nye våpengarderoben på 6 våpen.Er det flere som har tenkt og gjøre dette? Jeg har flere gamle hagler som jeg nødig vil kvitte meg med .Jeg er nå litt i tvil om hva jeg skal gjøre,skal vi stole på myndighetene her! Dette "tilbudet" skal kun gjelde nå før det blir påbudt etterregistrering av gamle hagler,og det vil nok komme før eller senere. Det kan jo hende at politikerne snur når disse haglene er registrert. Og sier at disse alikevel skal telle i våpengarderoben. Hva mener dere , skal vi stole på myndighetene her ?

Link to comment
Share on other sites

Som Jegermeister'n påpeker knytter det seg stor usikkerhet rundt balladen om etterregistrering av hagler.

Det er ikke alltid lett å få øye på agendaen de til en hver tid sittende myndigheter måtte ha med dette, og når til overmål forskjellige politiske ledelser kommer og går er det ikke lett å forutse hva som kommer til å skje fremover...

 

En ny justisminister, med et nytt sterkt markeringsbehov som ønsker å vise stemmekveget at han er handlekraftig er alt som skal til for at denne balladen plutselig igjen skifter toneart :?

 

Uansett vil ikke en slik endring komme over natten uten forutgående politisk behandling (medmindre vi får en Høyreregjering som er ekstremt glad i kostnadsbesparende administrative vedtak da) så en burde trygt kunne sitte på gjerdet og se hvordan dette utvikler seg før en tar en avgjørelse...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...