Jump to content

Ladebenk på verkstedet


Ilatad

Recommended Posts

Hei

Tenkte å plage dere med enda en "laderom tråd" :D

Jeg er så heldig å har fått et rom der jeg kan gjøre som jeg vil (nesten iallefall) og det er verkstedet ;)

Ettersom det er den eneste plassen jeg har litt styring på må jeg nøye meg med det for å montere ladesettet.

 

Jeg kjøpte meg benkplate på Ikea (var supertilbud) og "bordene" er noe jeg har fått. Som dere etterhvert ser ble jeg nødt til å bygge opp ene bordet fordi det var to forskjellige størrelser, men det ser ut til å bli solid allikevel

 

Her er utgangspunktet. Tror jeg får mange fine kvelder her ettervert ;)

4318_112653610287_670960287_3150059_2378880_n.jpg

 

Her har jeg bygd opp det ene bordet og benkplata er lagt oppå. Nå gjenstår det å vatre opp og skruve skiten til veggen og gulvet

1247984841_resized.jpg?width=960&height=640

Link to comment
Share on other sites

Ila....ser ut du vil få et veldig trivelig ladrom der gitt!!

 

Man blir aldri lei av slike tråder, er artig og følge med på hvordan folk ordner laderommet/kroken sin! Får noen idèer selv også.

 

Ser Fossdal ha kommet meg i forkjøpet her.....men jeg ville også stivet opp benkeplata under pressa. Det måtte jeg selv gjøre....

 

Blir morro følge de jevnlige(?) oppdateringene av tråden :D

Link to comment
Share on other sites

Har skaffet nytt bord så nå er de like høy.

Lurer på om jeg skal skruve en 2"4" under plata for å slippe svikt i plata

 

Har festet benken i veggen, så skal jeg kjøpe patentbånd (tror jeg det heter...) for å feste føttene i gulvet.

Har også oljet benkplata og den ble kjempefin.. Gleder meg til å få montert pressa og teste hjemmelaget ammo ;)

Link to comment
Share on other sites

Driver å planlegger furtebu selv, så jeg elsker trådene om laderom. En kunne jo hatt laderom som eget tema i ladekammeret, hvis det ikke blir for smalt et tema da.

 

 

+1 :wink:

 

Kan vel legges til som forslag i forslagskammeret?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...