Jump to content

Hylse setter seg stadig fast! (Løst)


LongRange

Recommended Posts

Nå får det jaggu være nok!! :evil:

 

Tok mot til meg og fylte ladebretta med ca 400 stk nyplukka RA-07 hylser, halveis så begynner jævelskaphylsehalsen å sette seg dønn fast i utstøterdoren (mandrellen?)

 

Presser med samme kraft som jeg allitd har gjort og die-settet (Lee DeLuxe) har sikkert 3500 ladinger på seg, aldri hatt noe problem annet enn at

konene har blitt polert og smurt med fett innimellom. Dro med full kraft så første hylsa slitna, føk ned i kjelleren,

starta opp benken og polerte doren til den var glassblank...tok konene i samme renna og satte inn med nytt fett.

 

Føk opp på loftet igjen, monterte sammen og fortsatte med stor glede da alt var som det skulle igjen.

Vel, det var ikke lenge før samme dritten skjedde igjen og igjen og igjen og igjen!!! Det mangler en "Brølesmiley" her!!

 

Noen som bruker å smøre doren med noe lurestoff..? Setter stoor pris på tips/råd da jeg har såå lyst til å få brumla hylsene ikveld, fruen er på byen! :D

 

:x:x

DSC_0014.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...