Jump to content

Oppskyting Trondheim


Outback

Recommended Posts

Onsdag 8. siste jegertrening/oppskyting før fellesferien hos Nidaros skytterlag. Begynner på igjen etter ferien. Første trening/oppskyting 3.august (mandag) 5.august (onsdag) og sånn fortsetter det til starten av sept. Mandager og onsdager etter ferien altså.

Link to comment
Share on other sites

I know, veldig "off topic" men:

 

Kan man bruke en slik DFS skyte reim på prøven? (Av typen man stikker overarmen inni og strammer den rundt.)

 

Det står klart og tydelig i reglene at det er tillatt med bruk av reim på oppskyting. Det står ingen ting om hvilken reim og det står ikke at det er forbudt med DFS-reima

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hvilke av banene i trondheimsområdet er enklest å komme seg til med kollektivtrafikk / hvilken er nærmest sentrum?

 

Hei!

 

Jeg tror faktisk ikke noen av skytebanene i Trondheimsområdet er spesielt enkle å komme seg til med kollektivtrafikken. Jeg har studert her et par år nå, men har ennå ikke funnet noe godt kollektivalternativ. Jeg har kanskje ikke leita godt nok i busstabellene, men jeg tror ikke det er så enkelt å komme seg til noen skytebane med bussen.

 

Skulle du finne ut av noe annet, tar jeg gjerne mot et tips :D

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Du kan skyte opp (trene både på Nidaros (Byneset fra 09.07) og Melhus hver tirsdag i juli

 

 

Vet du eller noen andre om det er skyting på Byneset førstkommende torsdag?[/quot

 

Åpent på Byneset 31.August også.....Vel møtt :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...