Jump to content

Film om storviltfiske på New Zealand.


Reinhard

Recommended Posts

Mine gode venner Jørn, og Pål er i ferd med å avslutte arbeidet med sin første film om storviltfiske, og har lagt ut en liten trailer på youtube.

Det er jaggu noen klipp fra den første turen også, og da var jeg med. :wink: Dæven jeg savner NZ..

 

Traileren ligger her

Link to comment
Share on other sites

Se traileren en gang til og spesielt det aller første klippet. Kanskje det er noe kjent der. :wink: Det henger en Mako i snøret, som etter skipper Bonze's anslag var a good five hundred pounds. Helt vanvittige hopp på den haien. Er helt sikker på at den var 15-20meter over vannflata. I den 17fots åpne alubåten var det helt klart spennende. Makofiske er en greie for seg sjøl slik jeg forstod det. Mye av samme feelingen som Marlin, ble det fortalt. Det ble ikke noe Marlin når jeg var der nede, men Pål fikk en tunfisk, og (nesten) en rar sak de kaller for May-May. En Hammerhai skippern annslo til 4-500kg forsøkte seg på agnet, men det ville ikke skipper'n ha noe av. De pleier i følge han å dra rett til bunns og føles som å ha bånn.

 

Jeg har fiska hele livet, men sånt som dette har jeg bare vært med på på denne turen til NZ. Jeg håper det snart blir muligheter for å komme seg nedover igjen.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt lyst til en jakt og fisketur til nz i flere år men,afrika holder meg fast hele tia!men jeg har flere turer etter blue marlin selv og har en pers på 273 kg fra puerto rico!! :wink: fikk ett supert tilbud til Mosambiqe etter sailfish og div tun arter så vi får se!! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nå er denne DVD'en endelig ferdig. Det er vel ikke hver dag det kommer Norskppoduserte filmer om eksotisk fiske så dette blir spennende.

 

http://www.youfish.no/video/338/NY-NORSK-GAME-FISHING-DVD

 

Det har blitt en artikkel i Marlin World online magazine også gitt. :)

 

http://edition.pagesuite-professional.co.uk/Launch.aspx?referral=mypagesuite&refresh=Zi50t1J916eR&PBID=3b26ee00-1bc9-4b0f-9692-0ae4152b420f&skip=

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...