Jump to content

Spørsmål til Set-trigger CZ 527


Mauser68

Recommended Posts

Har nettopp fått ei CZ 527 i .223 her. Og etter det som eg har fått med meg, så skal det være set-trigger på denne modellen. Men eg lurer litt på dette, for eg får bevega avtrekkeren fremover, den er fjørbelasta, men det skjer ingenting, den stopper opp, og thats it. Tør ikkje å bruke makt på denne, men etter det eg forstår skal det komme et lite knepp, når denne blir aktivert.

Er det nokon med CZ 527, som har brukt dette, og kan komme med innspel, om ein må bruke ein del makt for å aktivere denne, eller er det ikkje alle modeller som er levert med set-trigger.

Denne rifla er produsert i 2000, så den er nokon år. Men etter Brno Fox og Snellert avtrekket, så meinte eg at det var set-trigger på alle CZ 527, men mulig eg tar feil der..

Link to comment
Share on other sites

Då er problemet løyst her. Det var set-trigger på rifla, og eg er glad eg demonterte den og undersøkte, kontra å bruke meir makt. Det var rett å slett justerings skrua, som ein ser under med avtrekkeren, som var feil justert. Så ein klarte ikkje å aktivere det. Etter justering av denne skrua, så har eg set-trigger, og alt er fantastisk. Gledar meg til å testkyte med den. Eg fekk Malle på besøk i kveld, og han fekk kikka på den mini Mauseren, og han blei vel ikkje heilt skuffa han heller. Neste veke, så blir den gjenga for demper, og montert ein Falcon Menace 10x42 på, og det blir morro og teste ut forskjellig ammo med. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...