Jump to content

God, men treg service fra RCBS


Sako 30-06

Recommended Posts

Her i våres klarte jeg å kaste bort støtstanga til RCBS-hetteisetteren min. Forøvrig en litt klønete konstruksjon, jeg har igrunnen venta på at den stanga skulle bli borte for meg :? Jeg emaila RCBS for å spørre om hvor man kunne få tak i en erstatning. "Vi sender gratis, har du en adresse?" var svaret. I dag kom det. Riktignok hadde konvolutten brukt nærmere to måneder på turen, men en stk. SR og en stk. LR støtstang lå pent innpakka i en konvolutt i postkassa mi. Helt gratis.

 

Ikke ille service det der, omtrent på linje med Redding som sendte nytt kulestempel til (den bruktkjøpte) 6x45-dien min "free of charge" siden det originale kulestempelet ikke klarte å sette alle kulene dypt nok.

Link to comment
Share on other sites

Må skryte av RCBS jeg også, fikk tak i en gammel, men god RockChucker, den plastkoppen som omslutter pressen og samler opp utstøtte tennhetter manglet. Jeg skrev en mail til RCBS, fikk svar om at de sendte en ny til meg. Etter en stund (husker ikke hvor lenge, men noen uker) ankom den, uten krav om betaling.

 

Det er service mange andre firmaer kunne lære av, at det tar noe tid har sikkert sammenheng med at de sender på billigste måte.

 

Sendte forøvrig en mail til Lee om armen til en tennehetteisetter som røk etter et par hundre isettinger og et par uker etter at jeg kjøpte den. De spurte bare etter dokumentasjon på garanti og var ikke interessert i å erstatte den ødelagte delen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...