Jump to content

Purdey’s Warthog Slakum Stock Oil


Johs

Recommended Posts

Jeg har et sett med Purdey’s Warthog Slakum Stock oil som er lite igjen av. Jeg kjøpte dette settet i Norge for mangen år siden, kommer ikke på hvor. Får opp veldig lite i google, fant det kun hos http://www.jeffsoutfitters.com/store.as ... egoryid=75

 

Er ikke dette settet i vanlig handel lengre? Er fornøyd med settet, arbeidsomt men blir fin finish.

Tips om hvem som har dette inne, eventuelt tips om gode sett for stokkbehandling settes pris på :-)

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder andre produkter så er det faktisk Trade Secret!!!

 

Ja, hadde ikke tenkt at du skulle legge ut oppskriftene til Purdy her :lol: Tenkte på andre produkter som er i vanlig handel som en har god erfaring med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei,

 

Har litt erfaring med CCL-produktene, og er meget fornøyd. Disse baserer seg på gamle engelske oppskrifter, og gir fin finish på stokker.

Min Sauer S202 Elegance, som var rimelig matt i stokken som ny (jeg ble egentlig litt misfornøyd når jeg fikk den - trodde den skulle ha finere finish), ble i alle fall veldig blank og fin etter 3 runder med CCL Conditioning Oil. Kjøpt hos M. Landrø for kr 128,- for 50 ml.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...