Jump to content

Reiser til polen 28mai.


kenneth

Recommended Posts

Dette blir bra vi er 2stk jegere og ein tolk som reiser til polen 28mai retur 1juni Vi reiser på eget ansvar.Vet ingen ting om området men tolken vår seier at det er bra med dyr.Plassen vi skal jakte ligger 2timers kjøring fra Warshava.

Gleder meg som en unge.Håper Blaseren fungerer el om eg river av heile bolten :D:D

Noen som har just vert nede eller skall,la meg høre.

Link to comment
Share on other sites

Hvem vei kjører dere videre fra Warsawa? Var ca.2 timer sør for hovedstaden for ett par år siden. Rett ved en mindre by som het Poddebice. Knallterrenger, rådyr og villsvin overalt, og det virker til å være noe lavere jaktpress der. Veldig godt og varmt er det der og, regn med 30 grader om dagen hvis dere er heldige..

 

Hvis dette er første turen deres dit, så vær klar over at dette er mer vanedannende enn heroin...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dette blir bra vi er 2stk jegere og ein tolk som reiser til polen 28mai retur 1juni Vi reiser på eget ansvar.Vet ingen ting om området men tolken vår seier at det er bra med dyr.Plassen vi skal jakte ligger 2timers kjøring fra Warshava.

Gleder meg som en unge.Håper Blaseren fungerer el om eg river av heile bolten :D:D

Noen som har just vert nede eller skall,la meg høre.

 

 

Hvordan var turen:?: Var det ok område med mye dyr :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...