Jump to content

Ruger model new balckhawk 45 l.c


villmannen

Recommended Posts

Eg vett at du ikkje kan skyta 45.lc+p i new verandro, men kan du da i new model blackhawk?

 

Fatte ikkje at ruger lage så masse krøll.

 

Hadde vore veldi grett og noken kunne laga ei lista over kem som kan skyta ka i 45 l.c.

 

Litt kjedelig og sprenga revolveren.

Link to comment
Share on other sites

Du bør ikke skyte noe mer en vanlig maks ladniger i .45 i noean av de revolverene.

 

Ruger new vaquero har mindre dimensjoner en blackhawken, men bedre metallurgi i tønna. Enkelte ladebøker har egne seksjoner for Ruger / thompsomn Conteder som du kan hente data fra.

Når det gjelder hvem som skal skyt hva i.45 så skjønte jeg ikke helt hva du mente.

Link to comment
Share on other sites

såvidt jeg har skjønt er det den nye Vaqueroen som er spinkel, og den er endel nyere enn "new model" blackhawk.

I en "New model" Blackhawk kan man såvidtjegharskjønt bruke de samme ladningene som i en hvilken som helst storramme-ruger?

står i hvertfall "new model blackhawk" på ramma til Bisley'n min, og den har jeg nesten bare skutt "30.000"psi ladninger i(og antagelig noen litt over det).

Link to comment
Share on other sites

Du har faktisk ikke nevnt hvilket våpen du snakker om... I allefall har ikke jeg skjønt det.

Intill du vet hva du driver med, noe som klagingen over ruger tyder på at du ikke gjør, Hold deg til publiserte maxladninger for ditt våpen i det aktuell kaliberet..

 

New model blackhawk er versjone med 3 skruer + transfer bar i motsettning til den litt eldre med 4 skruer og halvspenn. Merk at vanlig blackhawk ikke kommer i .44 magnum kalibret. det er det superblackhawk som gjør.

 

Ruger har gitt deg abolutt all den informasjone de trenger. Ingen av våpna deres er laget for å skyte over max ladninger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...