Jump to content

Holcombe Trading AIRGUNS (airgunexporter.com)


krøniker

Recommended Posts

Fikk i dag mitt luftgevær nummer to.

Det er ei ShingSung Fire 202s i kaliber 9mm.

Kjøpte denne fra Holocombe Trading Airguns i USA eller airgunexporter.com.

 

Jeg må si at jeg ble meget positivt overrasket over dette firmaet. Hadde aldri hørt om det før, men valgte likevel å kjøpe fra disse.

De ligger noe under Pyramyd i pris på varene og langt under når det gjelder frakt.

Betalte $480,00 for våpnet og $80,00 i frakt. Kjøpte også 500 kuler som ble anbefalt og et adapter til bruk på dykkerflaska.

(Pyramyd skulle ha minst $180,00 i frakt for det samme.)

 

En drøy uke tok det før pakken dukket opp her hjemme.

 

Holcombe Trading Airguns drives av en Nederlender og har spesialisert seg på forsendelser til Europa. De svarer meget raskt og godt på epost. Veldig god service.

De skaffer det meste av det Pyramyd har. Jeg gikk inn på Pyramyd sine sider og fant det jeg ønsket og sendte en forespørsel til Holcombe Trading Airguns, fikk så en pris på dette fra dem, og frakt.

 

Betalte med PayPal uten noen tillegg i prisen.

 

Jeg kan anbefale dette firmaet på det varmeste. Jeg kommer iallefall til å bruke disse i fremtiden.

 

Her er en link til deres nettsider.

 

http://www.airgunexporter.com/englishindex.html

 

Børsa har jeg ikke fått testet så mye ennå, men etter noen få skudd, så virker dette meget lovende. Her er det virkelig rå krefter ute å går.

God å holde og overraskende god finish på både metall og treverk.

Valgte å kjøpe nå før en evt. lovendring angående luftgevær her i Norge.

 

VA

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt 9mm kuler her i Norge til dette geværet?

Kan 9mm pistolblykuler med fettrand nyttes?

 

Kjøpte både Eunjin 9mm blypotter og en del rundkuler med våpnet, men hadde vært ønskelig å få tak i dette i Norge.

 

Kommer ikke inn på Luftskytter.net, er dette lagt ned?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Hei,

 

angående å handle fra airgunexporter. Må man ikke betale toll?

 

Man må betale moms (25%) + toll (om det er noen)på alt som importeres på denne måten (Med untak av momsfrie vare som bøker)

Det hender ofte at momsregningen kommer noe senere en varen (kan bli en stygg overaskelse det...) og innimellom som kommer det ikke noe...

Men det skal altså betales minst 25% ekstra.

 

I tiellg så må en selvsagt ha gyldig ervervstilatelse for luftvåpen med kaliber mer en 4,5 mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...