Jump to content

Siste innlegg blir borte


Dagl

Recommended Posts

Vet ikke om dette bare gjelder meg, men jeg får problemet på to maskiner. Både på jobb og hjemme.

 

Jeg bruker "Siste innlegg" på venstre side av hovedsiden ganske mye. Når jeg har vært inne på ett innlegg/tråd, og så går tilbake til hovedsiden igjen, skjer det. Siden tar unormalt lang tid, og hele kolonnen med "Siste innlegg" er borte. Sannsynligvis er det en oppdatering som tryner, da men kommer tilbake. Det er bare å ta en ny oppfriskning, så ligger de der. Så det er absolutt ikke noen krise, men faktisk ganske irriterende.

 

Jeg kan ikke sette helt fingeren på når det skjedde, men mener det var korrekt i starten etter at det var lagt over til ny host.

 

Ser ikke at det er rapportert før, og vil derfor bare melde ifra.

 

mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Ok, Hansen, jeg ser da hvorfor. Siste post i tråden du henviste til er relativt gammel. Blir det gjort noe med problemet, eller er det fortsatt noe vi må leve med?

 

Jeg ville bare informere om at problemet eksisterer. Og, selv om det ikke er livsviktig, så er det irriterende.

 

Mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Nilsen har laget siste innlegg delen slik at den fungerer på denne måten. Dette pga at den spiser alt vi har av ressurser som f.eks hastigheten på åpning av sider i forumet. trykk oppdater, og den er på plass.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...