Jump to content

Krater i tennhetta


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, prøvde nett eit par skot i ei ny Rem XCR i kal 270wsm. Ladd med 59,2 grains N-204´og 9,1 gram Accubond. Maks krutmengde i høve Norma sin tabell på nett er 60,2 grains. Eg målte ikkje farten, men fekk eit lite krater rundt anslaget i tennhettene (ein rund ring, så vidt synleg). Dei vart ikkje spesielt flate (slik eg har sett med litt friske ladningar før). Hevarmen gjekk og lett opp.

 

Spørsmålet er om denne ladninga er i friskaste laget, og om eg bør gå ned til dømes 1 grain og prøva dette. Startladninga til Norma er oppgjeven til vel 57 grains så vidt eg hugsar. Set pris på om nokon kan gje meg tips her. På førehand takk:)

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Både kratete hetter og flate, kan komme av for stort patronspill. Hvis dette eks. hadde vært en engansskutt neckziset hylse som passet kammeret KAN det være tegn på for høyt trykk. Det kan også være en kombinasjon av myk hette (federal) og stort tennålhull.

Men hvis rifla til vanlig ikke gir kratete hetter og alle andre forhold(hylsepressing etc) er like er det et tegn på høyt trykk vanligvis. Så er det krater og krater...Hva er krater? Du nevner en liten ring. Kratede hetter er i min terminologi slik at det er et tydelig krater som du kan føle med neglen/fingeren.

Link to comment
Share on other sites

Gløymde å seia at eg ladde med Federal Large Rifle tennhetter. Hylsene er nye frå Norma og børsa har ikkje vore skote med før.

 

Lindu

Da er det(headpace) en sannsynelig årsak. Nye hylser MÅ passe i alle kammer(= for stort patronspill~headspace) kombinert med Federal som er de mykeste av hettene. Press de med korrekt headspace og krateret er sannsyneligvis vekke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...