Jump to content

BIRI SKYTTERBANE


Recommended Posts

Har vært på biri og skutt i dag, Og det er det tydelig at andre hadde vært før meg, Jeg vet det er andre brukere av kammere som og benytter seg av bana og jeg vil bare presisere hvis det er brukere av kammere som har vært der og skutt i filler en dass som lå spredd rundt og div sikkerhets merker så er det jaggu litt av et karstykke. Vi som bruker bana til vanlig gidder faan ikke og rydde opp etter slike lavskaller som reiser bare rundt og ødelegger muligheten for oss som er seriøse.

Og må en på død og liv skyte sundt alt fra gammle dasser til brusflasker så husk at det SKAL RYDDES OPP.

Det går beitedyr der på sommern og alle som har sirkulasjon i toppen skjønner resten da.

ER DET EN SOM LESER DETTE HER OG FØLER SEG TRUFFET SÅ DRA DEG PÅ BANA OG HVIS AT DU ER KAR NOK TIL OG ORDNE OPP ETTER DEG

HANS PETTER LØBERG

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på her....Det er viktig at folk rydder opp etter seg etter endt skyting uansett hva som er skutt på. Dette gjelder standplass og ellers på baneområdet. Vi bør være glad for at vi kan bruke bana og hvis det blir mye forsøpling og idiotskyting som beskrevet over så går det nok ikke lenge før bana er stengt for alle! Da går det værst utover oss som er mest aktive, og får ikke vi trent så kan vi like godt slutte å skyte. Jeg er ikke interessert i å få skytterkarrieren ødelagt av tosker som ikke klarer å rydde opp dritten etter seg!

 

Denne tråden burde være totalt unødvendig da jeg regner med at det er selvfølge at man skal rydde opp søppla etter seg. Dette er i grunn noe alle voksne mennesker brurde skjønne. Er ikke sikkert det er en kammerbruker som har gjort dette, men jeg vet det er flere av dem som bruker bana. Jeg skal heller ikke beskylde noen for noe som helst men dette burde vekke ettertanke for alle som skyter, plokk opp søppela etter deg og ta den med hjem, så dere ikke ødelegger for andre. Skjønner om skytterlaget blir lei slik bruk av bana da gjærdestolper, sikkerhetsmerker, ølbokser og brusflasker skytes i stykker. Min oppfordring til dere er å reise innom og kjøp dere noen skiver. De blilligste koster ikke mange kroner. Har dere råd til å ta bilen å kjøre på bana har dere jaggu råd til det også!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har vært på bana i dag sniper arne og jeg,Og nå lå det at bunker med papir etter kuletesting. Jaggu er det vanskelig og rydde etter seg, er redd for at hvis dette fortsetter så vil denne muligheten bli borte.At di som gjør dette ikke skjønner at dem ødelegger sin egen og andres muligheter er helt utrolig. nok en oppfordring hvis det er noen på forumet som kjenner til den episoden. ORDNE OPP NÅ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette blir litt på siden av det opprinnelige emnet. Men siden tråden er litt utdatert og

hadde mange (for meg) lokale postere, tenkte jeg det var kjekt å bruke denne, framfor

å opprette ny. Ok, pettern?

 

Jeg skjønner fra diskusjonen at denne bana er åpen? Er selv brumunddøl bosatt på Hamar,

og som fersk riflejeger trenger jeg trening. Min bane (Vang JFF) er under ombygging, og

brukes ellers bare til organiserte tider. Jeg trenger altså en bane hvor jeg kan dra opp og

skyte selv, selvfølgelig på vettuge tider av døgnet. Er Biri en slik bane? Hvor ligger den i

så fall, og når kan man skyte der? Og siden det var så mange lokale postere; vet dere om

flere slike baner i nærheten? Kan f.eks Kvemyra brukes?

 

Kan forsikre at det vil se blåst ut etter meg, verken utskutte blinker, hylser, dasser,

vaskemaskiner eller annet blir liggende igjen etter meg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...