Jump to content

Nytt medlem og våpenskap


Galaxiebill

Recommended Posts

Hei, og takk for velkomsten.

 

Jeg har sett på et våpenskap som er godkjent for våpen av klasse sånn og sånn... noen bokstaver. Men det virker ikke som om noen vet noe om sånne våpenklasser. Er det noen her som har hørt om det.

 

Så lurer jeg på om noen vet om våpenskap som er høye, 180 cm eller høyere. De jeg har funnet på nettet er lavere, har ikke funnet noen høyere enn 160 cm. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ei ordentlig børse, og da kunne det være greit og ha et skap som kunne brukes ikke bare til karabinene jeg allerede har.

:mrgreen:

 

Hilsen Bill

Link to comment
Share on other sites

Velkommen på forumet :D

 

Hm, jeg har et par ganske lange våpen i mitt skap som er 150 cm, og dem stikker såvidt oppafor overhylla, så jeg må bare spørre deg....hva i alle dager slags våpen og monster skal du ha ? 180 cm. er pokker meg 8 cm. høyere enn meg, og jeg må ærlig innrømme at jeg har enda ikke sett i nærheten så lange våpen :shock:

Link to comment
Share on other sites

Kentuckyrifle.

 

De skal etter mine opplysninger starte på 165 cm, altså for de med korteste løp.

 

Mulig det er monster, liten kanon kanskje. Men, karabin er det i hvertfall ikke.

 

Pussig om ikke noen i forumet her er eier av Kentucky rifle og trenger skap til dem. Jeg har alltid hatt lyst på ei sånn rifle.

 

 

Bill

Link to comment
Share on other sites

vel du trenger jo ikke å låse inne hele våpenet. vital del er fult ut godkjent så det er vel det de fleste gjør, om det går på denne type rifle uten for mye mikkmakk. er ikke helt sikker på hvordan disse ser ut.

 

Edit: søkte litt på google og det er nok relativt uaktuelt å plukke av vital del på slike våpen ja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...