Jump to content

Working Springer valper ventes


Athena

Recommended Posts

Mor: Spanielplassens Bonnie reg 00669/06 (far: Fantins Pavarotti mor: Sødersjøns Athena) HD A. øyelyst ua.

Far: Streamsides Kilkenny reg 17269/07(far:Breckswood Brock mor: Cullybracken Blooming) HD A. Øyelyst ua.

 

Valpene kommer i starten av mai og er av meget sterke og gode jaktlinjer.

 

Vi legger vekt på god pregning, godt avlsmateriale og helse. Selger kun til folk som aktivt skal bruke sin hund.

 

Mor

 

bonnie%2B_007_%5B640x480%5D.jpg

 

Far

 

normal_Bork_farta_3.jpg

 

 

9 sterke og livskraftige valper så dagens lys 8.5.09. 5 tisper og 4 hannvalper ble født av en fantastisk rolig og omsorgsfull førstegangsmor

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det finnes en del bilder av Working ESS på www.fantin.no

 

Her er noen bilder av min Fantins Western (11. mnd.). Faren hennes er Fantins Pavarotti, som er bestefar for kullet som Athena venter.

normal_West1.jpg

normal_West2.jpg

 

Som leke-og treningskamerat har hun en kraftig plugg fra kennel Merjanos C-kull.

normal_Pluggen2.jpg

Dette er en tradisjonell ESS (ikke Working). Han er to måneder yngre, men allerede når han var 5 måneder passerte han min Western i størrelse. Han veier nå 24 kilo mot Westerns 16 kg. Westerns mankehøyde er 43 cm.

 

Størrelsen virker å være en forskjell mellom tradisjonell og working ESS. Jeg observerer også en forskjell i fart og intensitet. Siden jeg er nybegynner når det gjelder jakthund så skal jeg avstå fra å prøve å forklare noe mer om de jaktmessige ulikhetene mellom tradisjonell og working, det er det sikkert andre som kan bedre enn meg. :wink:

 

Ønsker Athena lykke til med valpekull. Flott at det blir flere som driver med working! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...